Regulamin
  Kontakt
  Wysyłka
  Nowe konto
  Logowanie
  Wyloguj

Twój
Koszyk
Towarów w koszyku: 0
Szukaj:
Wyszukiwanie zaawansowane
  Akwarystyka i zwierzaki
  Basen kąpielowy
  Byliny kłącza cebule
  Chemia gryzonie szkodniki
  Części eksploatacyjne
  Doniczki Skrzynki Ceramika
  Drzewa krzewy liściaste
  Drzewa krzewy iglaste
  Drzewa krzewy owocowe
  Folie, włókniny, siatki
  Gardena nawadnianie
  Gardena oczko wodne
  Gardena podlewanie mycie
  Gardena pompy narzedzia
  Kosiarki i Traktorki
  Narzędzia mechaniczne
  Narzędzia ręczne
  Nasiona kwiatów
  Nasiona rolnicze kiełki zioła
  Nasiona roślin wieloletnich
  Nasiona traw
  Nasiona warzyw
  Nawozy odżywki roślin
  Ochrona roślin chemia
  Oczko wodne
  Podlewanie i nawadnianie
  Podłoża, ziemie, kora
  Rośliny wodne i bagienne
  Rożne WYPRZEDAZE SALE
  Róże Różaneczniki Pnącza
  różności ogrodnicze
  Usługi
  sadzonki balkonowe rabatowe
Regulamin sklepu

Sklep internetowy www.agroflora.pl oraz stacjonarny Agroflora działają w oparciu o wpis do ewidencji działalności gospodarczej Urzedu Miasta Opola,,wpis w CEIDG Ministerstwa Gospodarki,pod nazwą i adresem Przedsiębiorca: ANNA KONOWALCZUK-Żołud Agroflora Zielony Ołówek 45-586 Opole ul Walecki 1 NIP: 7542852335 , REGON: 160363655

telefon/fax 77 4549816 e-mail/ agroflora@poczta.onet.pl e-mail/ sklep@agroflora.pl

Informacje ogólne
1. Sprzedaż w naszym sklepie,prowadzimy w oparciu na o aktualnie obowiązujące przepisy prawa :Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Regulamin sklepu opracowany został na podstawie obowiązujących przepisów, zawiera tylko NAJWAŻNIEJSZE podstawowe i niezbędne dane .Pełne dane w zakresie praw konsumenckich i zasady regulujące sprzedaż internetową i sklepową stacjonarną, są dostępne w przepisach prawa w wymienionych powyżej. OBSZERNE WYJAŚNIENIA I KOMENTARZE w zakresie praw i uprawnień KONSUMENCKICH są dostępne na stronie http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/ gdzie są liczne wyjaśnienia i komentarze napisane zrozumiałym ,prostym językiem.
2.W celu zamówienia towaru i jego wysyłki,konieczne jest wypełnienie danych osobowo - adresowych w procesie rejestracji.Dane do wystawienia faktury VAT należy podać w uwagach bądż w e-mail. Dane osobowe konsumentów-klientów i dane firmy są chronione i nikomu nie udostępniane, przetwarzane wyłącznie dla celów wystawienia dokumentu sprzedaży,paragonu imiennego, faktury VAT i wysyłki.
3.Po złożeniu przez klienta zamówienia generowana jest automatyczna wiadomość e-mail, powiadamiająca klienta, iż zamówienie dotarło do sklepu,
4. zakupy w sklepie wysyłkowym agroflora mogą dokonywać osoby z pełną zdolnością do czynności prawnych,
5.Po dokonaniu zamówienia towaru ,klient jest informowany przez sklep o stanie zamówienia.Jeżeli jest na stanie magazynowym zamawiany towar w sklepie to o tym informujemy i podajemy przybliżony czas jego wysyłki od zaksięgowania zapłaty który praktycznie wynosi u nas 3 do 5 dni dni roboczych, w przypadku jego braku w magazynie,PYTAMY CZY KLIENT-ZAMAWIAJĄCY CHCE OCZEKIWAĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA dłużej , np 7 czy 14 dni ale nie więcej niż 30 dni od złożenia zamówienia.KLIENT SAM podejmuje decyzje o sposobie realizacji ZAMÓWIENIA (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania do 30 dni, anulowanie całości zamówienia).
6. Realizację zamówień towarów z opcją wysyłki za granicę Polski, wykonujemy w formie przedpłaty za wysyłkę, po uzgodnieniu INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO ZAMÓWIENIA kosztu wysyłki i asortymentu,
7.Oferowana cena za produkt jest ceną brutto podawaną w złotych polskich wraz z podatkiem VAT bez kosztów wysyłki które są podane przy podsumowaniu zamówienia i wyborze rodzaju wysyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
Koszty dostawy
9.Koszty dostawy ,WYSYŁKI,zamówionego towaru SĄ PODAWANE PRZY PODSUMOWANIU ZAMÓWIENIA,I KOSZT TEN POKRYWA KUPUJĄCY ,wybierając dowolną opcje wysyłki ,kurierem lub Pocztą Polską ,
10. WYSYłKA ZAMÓWIEŃ w opcji POBRANIE/zaplata gotówką u kuriera/ jest możliwa za dodatkową opłatą jaka pobiera firma kurierska lub poczta,około 5- do 10 zł W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU PACZKI,według aktualnego cennika danego wybranego przewożnika,BEZ JAKICHKOLWIEK DODATKOWYCH kosztów narzuconych przez sklep.Wystarczy poinformować nas o zmianie sposobu zapłaty za zamówienie e-mailowo.W przypadku nie odebrania zamówienia,przesyłki zamówionej za pobraniem,zamówienie jest traktowane jako ODSTĄPIENIE OD UMOWY Z WINY KONSUMENTA.SKLEP DOMAGAĆ SIĘ BĘDZIE OD KONSUMENTA-KLIETA ZWROTU PONIESIONYCH KOSZTÓW nie zrealizowanego zamówienia z winy Konsumenta.. Wysyłki są realizowane w oparciu o regulamin Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS,KEX ,które określają terminy dostaw,wymiary dopuszczalne paczek,wagi i rodzaje towarów które mogą być wysyłane.,
11. Koszt dostawy,WYSYŁKI, widoczny w podsumowaniu zakupów, jest sumą przybliżonych wskaźników wag towarów przyjętą do wyliczenia kosztu wysyłki towaru. Brak wskaźnika wagi przy kupowanym towarze oznacza, że towar należy odebrać osobiście w siedzibie sklepu lub koszt wysyłki należy uzgodnić indywidualnie ze sklepem. W każdym przypadku można indywidualnie negocjować koszt wysyłki,oraz na każdym etapie zakupu przed faktycznie dokonaną wysyłką ,bez jakichkolwiek konsekwencji i PONOSZENIA KOSZTÓW przez konsumenta,można z zakupu zrezygnować w części lub całości
12. Odbierając towar bezpośrednio w siedzibie sklepu, w godzinach otwarcia sklepu, nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat za kompletację zamówienia, czy zapakowanie towaru zabezpieczającego go przed uszkodzeniem,czy przesuszeniem np rośliny.
13. Termin dostarczania przesyłki poprzez wybranie opcji wysyłki przez kuriera UPS/DHL/KEX ,wynosi.PRAKTYCZNIE 2 dni robocze i poczty to do 3 dni roboczych od dnia wysyłki. W przypadku nie terminowego ZREALIZOWANIA ZAMÓWIENIA w umówionym terminie,nie przekraczającym 30 dni,Konsument-klient ma prawo w naszym sklepie do zwrotu pełnej kwoty ,zapłaconej należności ,za zamówienie wraz z odsetkami i innymi kosztami jakie poniósł konsument przy składaniu nie zrealizowanego zamówienia z winy sklepu.
Sposób zapłaty
Klient ,konsument ponosi wszystkie koszty jakie pobierają wybrane przez klienta firmy pośredniczące w przekazaniu zapłaty klienta na rzecz sklepu za zamówienie.Sklep nie pobiera od firm pośredniczących w zapłacie Konsument-sklep,żadnych innych dodatkowych świadczeń. Konsument-klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary
14. Poprzez serwis DotPay (wcześniej AllPay): kartami: Visa, MasterCard/EuroCard (za wyjątkiem systemu Maestro), JCB, Dinners Club, Polcard (za wyjątkiem Polcard Bis), mTransfer (BRE Bank mBank), usługę Płacę z Inteligo (bank PKO BP), MultiTransfer (BRE Bank MultiBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), ING Online (ING Bank), BPH, Deutsche Bank, Nordea, z zastrzeżeniem, iż koszty obsługi systemu płatności AllPay w wysokości aktualnego cennika tej firmy transakcją pokrywa Kupujący,
15. Przelewem bankowym w terminie do 5 dni roboczych lub uzgodnić ze sklepem inny termin zapłaty lub wysyłki zamówionego towaru. Brak zapłaty, kontaktu lub uzgodnienia innego terminu powoduje, że po 10 dniach zamówienie zostaje zawieszone,nie zrealizowane do realizacji,
16. Bez dodatkowych kosztów można za zamówiony towar zapłacić osobiście w kasie firmy, sklepu,
17. Poprzez system ratalny-AKTUALNIE NIECZYNNY. .,
18. Bieg realizacji zamówienia następuje od daty bankowego potwierdzenia wpłaty należności za zamówienie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Zamówiony towar wysyłamy niezwłocznie,maksymalnie do 5/pięciu/ dni roboczych od otrzymania przelewu zapłaty, lub w terminie innym uzgodnionym z klientem. Do wysyłanego ,zakupionego towaru ,KAŻDORAZOWO dołączany jest dowód zakupu - paragon imienny na ODWROCIE KTÓREGO JEST WYDRUKOWANY WZÓR DOKUMENTU ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU, lub na życzenie klienta ,wystawiana jest na podstawie paragonu imiennego Faktura VAT na dane podane w uwagach lub e-mailem, oraz dołączane są inne dokumenty - gwarancja, instrukcje, itp...,
Zwrot towaru
19. Klient,konsument ma prawo, na każdym etapie realizacji zakupu W NASZYM SKLEPIE internetowym ,zrezygnowania z zamówionego PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU. Jeżeli klient rezygnuje z zakupu już zapłaconych zamówionych towarów w momencie ,kiedy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane,to my natychmiast po trzymaniu tej e-mailowej lub telefonicznej informacji, zwracamy klientowi PEŁNĄ KWOTĘ JAKĄ ZAPŁACIŁ. nam za zamówienie z którego zrezygnował. Zgłoszenie o rezygnacji należy przesłać poprzez kontakt telefoniczny tel.774549816 e-mailem na adres e-mailowy sklepu sklep@agroflora.pl. Kwotę zapłaconego zamówienia,z którego zrezygnował klient przed jego wysyłką zwracamy na wskazane konto bankowe w całości NIEZWŁOCZNIE,najpóżniej do 7 dni roboczych.
20. Zgodnie z obowiązującym prawem KONSUMENT-klient może również zrezygnować z ZAKUPIONEGO PEŁNOWARTOŚCIOWEGO towaru JUŻ MU DOSTARCZONEGO ,wówczas klient-konsument (nabywca) w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia,towaru,powinien złożyć u dostawcy zamówienia, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy KTÓREGO WZÓR KAŻDORAZOWO JEST DOSTARCZANY NASZYM KLIENTOM NA ODWROCIE PARAGONU IMIENNEGO. Oświadczenie to mozna nam dostarczyć w dowolny dostępny sposób gdzie możliwe jest ustalenie daty rezygnacji ,list polecony,informacja e-mailowa lub również telefonicznie, ale telefoniczne potwierdzenie musi być potwierdzone naszym e-mailem do konsumenta że otrzymaliśmy telefoniczną rezygnacje z zakupu.Pisemne oświadczenie można dołączyć do paczki z zwracanym towarem, lub w innej formie ,POWIADOMIENIE e-mailowe lub list polecony. Konsument korzystając z możliwości rezygnacji z zamówienia,ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU pełnowartościowego towaru , pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do sklepu (np. koszty ponownego opakowania, zabezpieczenia, nadania) . Dostawca towaru-sklep, zwróci kupującemu NIEZWŁOCZNIE,najpóżniej w terminie 14 dni od daty rezygnacji z zakupu :PEŁNY koszt towaru i koszt jego wysyłki do klieta -konsumenta w najtańszej oferowanej opcji wysyłki tego towaru> Zwrotu należności dokonamy na takich samych warunkach na jakich zapłacił za towar klient,lub w innej formie wskazanej przez klienta .
21. Odpowiedzialność za terminowy zwrot towaru do sklepu,w przypadku odstąpienia od umowy zakupu, PONOSI KONSUMENT-klient.,Termin zwrotu towaru do sklepu, zgodnie z przepisami wynosi obecnie 14 dni od daty rezygnacji z zakupu która również wynosi 14 dni , na podstawie złożenia u sprzedawcy w sklepie w dowolnej formie-ailem,pocztą,,FORMULARZA-WZORU ODSTĄPIENIA OD UMOWY który to druk każdy klient naszego sklepu otrzymuje na odwrocie paragonu imiennego dostarczanego wraz z zamówionym TOWAREM. .
22. Konsument odstępujący od zakupu,rezygnujący z złożonego zamówienia pełnowartościowego towaru w naszym sklepie internetowym sam decyduje jakim przewożnikiem-kurierem chce dostarczyć zwracany towar do sklepu i sam ponosi odpowiedzialność za jago właściwe dostarczenia do sklepu.
23. Sklep w przypadku rezygnacji z zakupu-zamówienia,gwarantuje KONSUMENTOWI-KLIENTOWI zwrot kwoty równej cenie ZAKUPU towaru. oraz ZWRACA najniższy oferowany koszt jego wysyłki do klienta,oferowany w sklepie do tego zamówienia.Zazwyczaj jest to koszt dostawy według cennika opłat za paczki Poczta Polska.
24.KONSUMENT-klienci naszego sklepu mają możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń KONSUMENCKICH.mają prawo negocjowania cen towarów i kosztów wysyłki PRZED ZAWARCIEM UMOWY ZAKUPU,przed wysyłką zamówienia do konsumenta-klienta.. W razie wystąpienia wady i problemu z zakupionym u nas towarem w okresie rękojmi lub gwarancji,. PROSIMY ZGŁOSIĆ NAM TEN FAKT TELEFONICZNIE LUB e-mailem,sklep w ciągu 3 dni wyśle do konsumenta DRUK Wzór reklamacyjny dotyczący towarów,w którym to dokumencie konsument opisze wadę towaru jaka wystąpiła oraz określi swoje żądania w zakresie usunięcia wady towaru
25. Sklep nie przyjmuje przesyłek nie uzgodnionych z kupującymi i sklepem
Reklamacje
26.Konsument ,w przypadku składania reklamacji wady towaru ma prawo wybrać dowolną podstawę do złożenia reklamacji ,w ramach gwarancji /o ile została udzielona i dołączona to zakupionego towaru np do kosiarki / ,lub w ramach rękojmi. Odpowiedzialność sprzedawcy w ramach rękojmi za wadliwą rzecz trwa 2 lata od wydania towaru-rzeczy konsumentowi. Za towary które mają określony czas ważności podany w ofercie sprzedaży ,krótszy od 2 lat jaki zapewnia konsumentowi rękojmia, ,np towary spożywcze czy chemiczne,sklep-sprzedawca odpowiada w ramach rękojmi za okres jaki określa oferta opisu towaru zawierająca termin ważności danego produktu.
27.Jeżeli kupiony towar przez konsument okazał się wadliwy,konsument-klient ma prawo sam zadecydować o sposobie załatwienia reklamacji. W RAMACH SWOICH UPRAWNIEŃ,może określić swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę,może zażądać zwrotu całości bądź części wpłaconych środków np.przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).,
28. W przypadku stwierdzenia wadliwości towaru,uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas dostawy Klient proszony jest poinformować nas o tym fakcie,wówczas my na nasz koszt odbierzemy uszkodzoną przesyłkę i towar w dogodnym dla klienta terminie przez kuriera lub za zgodą konsumenta ,kupujący i reklamujący może odesłać uszkodzony towar na nasz koszt przesyłką pocztową na adres sklepu Agroflora ZIELONY OŁÓWEK, Konowalczuk Anna, 45-584 Opole, ul. Walecki 1.
29. Sklep rozpatruje otrzymane reklamacje niezwłocznie , i ustosunkowuje się do żądań Konsumenta-klienta w czasie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, informując konsumenta-klienta e-mailowo o UZNANIU ŻĄDAŃ KONSUMENTA bądż nie uznaniu żądań . Przy składaniu pierwszej uznanej reklamacji na towar ,sklep ma prawo do naprawy sprzetu na swój koszt w przypadku innych żądań klienta.
30. W przypadku uznania reklamacji przez sklep za zasadną,konsument ma prawo żądać od sprzedawcy naprawienia szkody, którą poniósł z powodu nabycia wadliwego towaru.ORAZ ZWROTU WSZYSTKICH KOSZTÓW JAKIE PONIÓSŁ KONSUMENT z powodu wadliwego towaru mu dostarczonego.Sklep-sprzedawca w przypadku uzasadnionej reklamacji ma obowiązek UZNANIA ŻĄDAŃ KONSUMENTA,do naprawienia szkody i usunięcia wady towaru.Konsument ma prawo żądać ma prawo żadać od sprzedawcy zwrotu pełnych wszystkich kosztów jakie poniósł w związku z nabyciem wadliwego towaru.jego odesłania,pakowania,ubezpieczenia itp.
31. Wszystkie koszty związane z zakupem i odesłaniem przez konsumenta-klienta REKLAMOWANEGO TOWARU UZNANEGO PRZEZ SKLEP-SPRZEDAWCĘ, za wadliwy, PONOSI SPRZEDAWCA.Sklep-sprzedawca w przypadku uzasadnionej i uznanej reklamacji ,NIEZWŁOCZNIE wypełni I ZREALIZUJE ŻĄDANIA KONSUMENCKIE do załatwienia reklamacji.W przypadku żądania zwrotu gotówki,przeceny towaru za reklamowany,WADLIWY TOWAR,żądaną należność zwrócimy w terminie do 7 dni,natomiast naprawę i wymianę sprzetu wykonamy w terminie 30 dni od daty głoszenia reklamacji.
Właściciel sklepu
32. właścicielem sklepu internetowego Agroflora jest Anna Konowalczuk, wpis do ewidencji działalności gospodarczej Urząd Miasta Opole ,
33. nazwa i adres prowadzonej działalności: Agroflora Zielony Ołówek, Konowalczuk Anna, 45-586 Opole, ul. Walecki 1, NIP 754-285-23-35, ,
35. nr konta bankowego, na który należy dokonywać płatności to: Bank Zachodni WBK 51 1090 2138 0000 0001 1506 7066



Dalej
Copyright © 2007 HiLo  Powered by osCommerce
PILLS BUY buy adipex-p in USA best store.